Het gezicht achter Frisse Blik marketingadvies

Wist jij al dat Isla Sint-Bouwman, oprichter van Frisse Blik marketingadvies, zich het liefst laat inspireren door de natuur en hoe mensen in het leven staan? Of dat zij vroeger eigenlijk interieurarchitect wilde worden?

MKB Deventer pakte de pen op om het gezicht achter Frisse Blik te leren kennen.

Wat wilde je worden toen je jong was?

interieurarchitect of paardenmeisje. Ik heb nu beiden in praktijk kunnen brengen in onze woonboerderij in het buitengebied van Holten.

Wat zijn je sterke eigenschappen?

Creatief, verbindend en krachtig. Ik ben visueel ingesteld en sta open voor veel indrukken. Juist die combinatie zorgt ervoor dat ik snel de verbinding kan leggen tussen mensen of bedrijfsonderdelen. Daarnaast zorgt mijn open blik voor een creatieve geest waar veel ondernemers baat bij hebben. Tot slot blijf ik niet in theorieën hangen maar voeg ik daad bij woord. Hierdoor worden de strategieën die ik ontwikkel direct concreet en zien we al snel de resultaten van de koerswijziging.

Wat zijn je minder sterke eigenschappen?

Ik kan ongeduldig en perfectionistisch zijn. Ik zie al snel wat er moet gebeuren, maar de kunst is om anderen op hun tempo mee te krijgen.

Op wie ben je trots?

Op de mensen om mij heen, zowel zakelijk als privé. Ik heb door de jaren heen een prachtige groep ambitieuze mensen om mij heen verzameld waar ik mee kan sparren, diepgaande gesprekken mee kan voeren en die mij spiegelen en uitdagen.

Waarom (of wanneer) ga je met je plezier naar je werk?

Als ik zie dat organisaties (en de mensen van deze organisatie) openstaan voor mijn frisse blik en aan de slag gaan met de kennis en handvatten die ik ze aanreik. Prachtig om te zien welke merkbare resultaten we dan samen bereiken.

Wat zijn je zakelijke ambities?

Dat Frisse Blik er in de toekomst is voor groeiende organisaties die maatschappelijk een mooie bijdrage leveren aan de wereld. Niet alleen op marketingvlak maar op het brede spectrum van organisatieontwikkeling. Marketing heeft tenslotte te maken met veel organisatieonderdelen zoals HR, Sales, Mindset en Financiën.

Lees het hele interview...