Frisse Blik in New Business Radio over herpositionering
frisse blik in radionprogramma business open 3.0: over uitblinken in marketing en sales
Isla Sint-Bouwman is voor New Business Radio geinterviewd door Roelof Meijer in Business Open 3.0. Tijdens dit interview gaat zij dieper in op waarom een frisse blik cruciaal is voor een herpositionering bij bedrijven.
Frisse Blik blog: herpositionering
De kunst van herpositionering: een noodzakelijke stap voor groeiende bedrijven
Als bedrijfseigenaar heb je een opwindende reis doorgemaakt. Je hebt met volharding en visie een bedrijf opgebouwd dat groeit en bloeit. Maar zelfs succesvolle bedrijven kunnen op een punt komen waarop ze zich moeten herpositioneren. Herpositionering is een cruciale strategische zet die je bedrijf kan helpen om zich aan te passen aan veranderende marktomstandigheden, nieuwe concurrentie, en evoluerende klantverwachtingen. In dit blog ga ik dieper in op de aanleiding voor een herpositionering van een groeiend bedrijf en bied ik waardevol marketingadvies om dit proces succesvol te doorlopen.
Frisse Blik blog: de voordelen van een multipotentiƫle marketeer
Waar leg jij de focus op?
Mensen die mij beter leren kennen weten dat ik veel functies heb gehad in mijn leven, zeker 15 sporten actief heb beoefend en evenzoveel hobby's heb. Houd ik dan niet goed de focus? Ben ik geen doorzetter? Of vind ik teveel dingen leuk? Nee, het blijkt dat ik gewoon veel weg heb van een multipotentialist.
Frisse blik blog: navigeren naar succes
Navigeren naar succes: bouw een toekomstbestendige marketingstrategie voor jouw bedrijf
Klaar voor de toekomst en ondertussen in het hier en nu ondernemen. Dat is altijd al de grote uitdaging van bedrijven geweest. In deze tijd waarin veranderingen elkaar in steeds sneller tempo opvolgen is het crucialer dan ooit. De vraag is dan ook; hoe toekomstbestendig is jouw bedrijf?
Frisse blik blog: De kracht van het AIDA model
De kracht van het AIDA model
Het AIDA-marketingmodel is een krachtig hulpmiddel voor ondernemers en marketeers om hun doelgroep te bereiken en te overtuigen om een aankoop te doen. Het is echter niet het enige model dat klanten tot actie kan laten overgaan.