wanneer is het tijd voor herpositionering
Herpositionering is een krachtige strategische stap die je kan helpen aan te passen en weer klaar te zijn voor de volgende fase van je bedrijf. Het stimuleert groei, laat je bedrijf ontwikkelen en zet de boel weer op scherp in de hele organisatie.
Er zijn meerdere aanleidingen voor een bedrijf om een herpositionering te overwegen.
- Veranderende marktomstandigheden
- Toenemende concurrentie
- Verschuivende klantverwachtingen
- Groeien naar nieuwe markten
Welke aanleiding is voor jouw bedrijf aannemelijk om te leiden tot herpositionering?
Hoe nu verder?
Met deze tips kan je op tijd in gesprek gaan over een herpositionering. Heb je behoefte om hier verder over te praten en direct advies te ontvangen hoe? Neem dan contact met mij op of plan een kennismakingsgesprek in.
Over Frisse Blik
Met mijn bedrijf Frisse Blik marketingadvies help ik daadkrachtige en groeiende MKB-ondernemers met het verhelderen, concretiseren en vermarkten van hun businessplannen, zodat zij nog beter op hun doelgroep aansluiten. Door het helder formuleren van de missie en visie, het ontwikkelen van de marketingstrategie, het vormgeven van de marketingdoelstellingen en het verwerken van deze doelstellingen in structurele en uitvoerbare plannen.
“Ik kijk met een frisse blik naar jouw business, zodat jij met andere ogen naar je eigen bedrijf kan kijken.”
Contact
Neem contact op met mij via