frisse blik in radionprogramma business open 3.0: over uitblinken in marketing en sales

Isla Sint-Bouwman is voor New Business Radio geinterviewd door Roelof Meijer in Business Open 3.0. Tijdens dit interview gaat zij dieper in op waarom een frisse blik cruciaal is voor een herpositionering bij bedrijven. 

Want MKB bedrijven die groeien lopen allemaal tegen dezelfde groeistuipen op. Als je dan inzoomt op marketing en communicatie zien we dat dit bijna altijd achterblijft op de business. De ondernemer is volop aan het bouwen aan zijn dienstverlening, maar vergeet de ondersteuning hierin mee te laten groeien. Met als gevolg dat marketing en communicatie uit losse acties en projecten bestaat. Er is geen samenhang en een gestructureerde aanpak ontbreekt. De vragen van interviewer Roelof Meijer geven een inkijkje in de vraagstukken die Isla tegenkomt in haar trajecten met groeiende MKB bedrijven. Hoe zij het aanpakt en wanneer een herpositionering nou geslaagd is. 

Luister het hele interview

interview frisse blik bij new business radio over herpositioneren bedrijf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: New Business Radio (vlnr Roelof Meijer, Isla Sint-Bouwman, Yolanda Reincke, Mark Reinders)