Een originele website die de juiste doelgroep aantrekt in Nederland
De website van Kilburn & Strode mocht echter geen directe kopie van het Engelse origineel worden.
Strategische aanpak voor de juiste tone of voice
Door de brainstormsessie met hoofd marketing en de marketingmanager in Londen werd de tone of voice duidelijk en hadden we gezamenlijk het doel van de website helder. Door mij te verdiepen in de doelgroep van K&S voor Nederland kon ik de vertaalde teksten zodanig herschrijven dat de identiteit van K&S duidelijk naar voren kwam. En met behulp van mijn expertise in zowel de advocatuur als mijn ervaring in het internationaal werken kon ik de juiste vertaalslag maken.
Een aansprekende en doelgroepgerichte website
Het resultaat is een nieuwe Nederlandse website die het aanbod van K&S goed etaleert en de potentiƫle cliƫnten van het advocatenkantoor direct aanspreekt.
Referentie
"We worked side-by-side on the strategy and rollout of marketing initiatives between the United Kingdom and the Netherlands, which required cultural sensitivity and a solid grasp of business development principles to tailor these to our markets."
Adam Cohn | Director of Marketing & Business Development | Kilburn & Strode LLP
ONTDEK WAT JOU EN JE BEDRIJF VERDER HELPT
Benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen?