De aanleiding voor een herpositionering

Er zijn meerdere aanleidingen voor een herpositionering. Je hebt als bedrijf met groeiende concurrentie te maken, de organisatie zelf is veranderd, de samenwerking tussen partners is veranderd, de markt waarin het bedrijf zich bevindt is veranderd. Dit zijn nog maar een aantal redenen. En juist door zo'n aanleiding komen bedrijven bij mij, ze hebben letterlijk een frisse blik nodig op hun business. Zo ook Lemon Consulting.

Lemon Consulting is een adviesbureau met een frisse kijk op organisatievraagstukken en biedt diensten aan op het gebied van kwaliteits- en verandermanagement.

samenwerking met nieuwe visie

De aanleiding voor Lemon Consulting was de behoefte aan meer samenwerking tussen de consultants. Het samenwerken op een aantal projecten beviel zo goed dat de vraag op tafel lag of ze dit niet verder wilden intensiveren. De krachten bundelen, een gezamenlijke positionering te verkennen en formuleren en deze positionering te concretiseren en doorvertalen naar een helder aanbod voor de juiste doelgroep.

strategiesessie met een frisse blik

Tijdens de strategiesessie hebben we de fundering van alle drie experts verhelderd en naast elkaar gelegd. Waar zit de overlap, welke meerwaarde zien we en welke basis ligt er voor een vernieuwde Lemon Consulting.

Behoeftes, ambities en visies in beeld

Het resultaat? De behoeftes, ambities en visies van de drie experts zijn verhelderd en dit heeft geresulteerd in een officiƫle samenwerking tussen 2 consultants. De ambities lagen niet allemaal op een lijn, waardoor een van hen heeft gekozen voor een andere richting.

Mooi om te zien hoe een frisse blik op een vraagstuk als dit helpt om de juiste vervolgstappen te zetten.

ONTDEK WAT JOU EN JE BEDRIJF VERDER HELPT

Benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen?