AKOESTIEK LABEL strategische positionering

STRATEGISCHE POSITIONERING WEBSHOP

Groeien tot een toonaangevende autoriteit op het gebied van akoestiek en de juiste klanten aantrekken. Het ontbreekt nog aan strategie om de plannen te realiseren. Met als doel een organisatie opzetten die efficiƫnt en klantgericht kan uitgroeien tot de grootste allround provider in akoestiekvoorzieningen.

Door een frisse blik in te zetten met strategisch marketingadvies op het positioneringsvraagstuk, waarbij de focus lag op een heldere fundering voor het nieuwe label en de juiste markt in kaart brengen.
Tijdens een aantal marketingstrategiesessies met concrete opdrachten zijn we tot een heldere visie en duidelijke fundering gekomen voor het nieuwe label. Waar staat Akoestieklabel voor, welke producten biedt zij aan en voor welke klanten.

Het resultaat was een helder DNA profiel van het nieuwe label waardoor er een duidelijke positie ontstond voor het bedrijf om zich te profileren op de markt. Het DNA profiel is gebruikt in het ondernemersplan.

Referentie

"Isla heeft voor Akoestieklabel, onderdeel van Post Acoustics, tijdens een aantal sessies met het team de fundering van het label neergezet. Doel hiervan was een organisatie opzetten die efficient en klantgericht kan uitgroeien tot de grootste allround provider in akoestiekvoorzieningen.

Ook bestond de wens om het bedrijf van startup fase aar groeifase om te buigen. Met behulp van Isla's vragen hebben we de visie en missie scherp neergezet en de strategie uitgezet om ons doel te bereiken. Ga zo door!"

Michiel Post | Founder| Post Acoustics & Akoestieklabel

 

ONTDEK WAT JOU EN JE BEDRIJF VERDER HELPT

Benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen?