Een aanpak die past bij jouw organisatie
-
Van business idee naar krachtige strategie
-
Adviestraject voor jouw ambitie
-
Concreet plan van aanpak
-
Strategisch marketing-communicatie advies
Het gebeurt regelmatig dat je als ondernemer wel een idee hebt waar je naartoe wilt, maar dat de manier waarop nog niet helder is. De ambitie is er wel maar de juiste kennis en ervaring om deze strategie te concretiseren en uit te rollen binnen de organisatie ontbreekt. Een strategie die erop gericht is vanuit de kern van het bedrijf de juiste doelgroep te bereiken.
Als ervaren marketing- en communicatieadviseur help ik je om jouw business plannen scherp te krijgen en om te zetten naar een duurzame strategie die past bij het bedrijf. Waarna we een plan van aanpak maken om de marketing- en communicatie strategie door te voeren binnen de gehele organisatie. Zodat jij, samen met de organisatie, het juiste resultaat kan behalen.
Als we samen aan de slag gaan, dan heb je:
-
Een frisse blik, op jouw business vraagstuk
-
Een concrete marketing- en communicatiestrategie met heldere doelstellingen
-
Strategische keuzes voor implementatie
-
Helder plan van aanpak om de ambitie te bereiken
-
Duidelijke actiepunten waar de organisatie direct zelf mee aan de slag kunt
-
Begeleiding tijdens de implementatie van de plannen.
Ik nodig je graag uit voor een kennismakingsgesprek.
AFSPRAAK MAKEN
Samen aan de slag
De beste plannen zijn de duurzame plannen. Een strategie die door een extern bureau is opgelegd heeft in mijn optiek geen kans van slagen. Samen aan de slag, waarbij we zorgen voor een concrete strategie die past bij het bedrijf, die door de organisatie wordt gedragen en geimplementeerd. Ik ben die externe specialist die tijdelijk aan het bedrijf verbonden is om de ambities te verhelderen, concretiseren en vermarkten.
Kennismaking:
Tijdens de kennismaking bespreken we waar het businessvraagstuk ligt en welke expertise hiervoor nodig is. Welke ambities zijn er? Wat is de huidige marktpositie en in welke fase is het bedrijf? Wat is het draagvlak binnen de organisatie?
Inventarisatie & ontwerp:
Daarna volgen de inventarisatie en ontwerpfase. Waarin we allereerst aan de slag tijdens een aantal workshops van een dagdeel. Waarbij we het businessplan, de positionering, de marketing- en communicatiestrategie en het salesplan scherp krijgen en opleveren.
Implementatie:
Daarna komt de implementatiefase waarin we samen de plannen implementeren binnen de organisatie en bijsturen waar nodig om het gewenste resultaat te bereiken.
Afrondingsfase:
Ter afronding evalueren we de implementatie, met als resultaat goed overzicht van de behaalde resultaten en concrete aanbevelingen voor het vervolg.
Heb jij behoefte aan een marketing- en communicatie adviseur om samen met jou en de organisatie aan de slag te gaan om de ambities te bereiken? Neem dan vrijblijvend contact met mij op.
Interesse om samen aan de slag te gaan, maar wil je eerst even telefonisch kennis maken? Neem dan contact met mij op via +31 648574476 of