EEN FRISSE
BLIK OP WERK

Naar een toekomstbestendige communicatieaanpak

Urtica de Vijfsprong zocht eenduidigheid in communicatie en wilde tegelijkertijd zichtbaarder worden in de markt. Daarnaast was het aantrekken van nieuwe medewerkers en cliënten een prioriteit. Om dit te bereiken, zochten ze een strategische en duurzame oplossing.

Een pragmatische en daadkrachtige aanpak

Na een grondige analyse zijn de strategische kaders in kaart gebracht en vertaald naar een heldere strategie. Hierbij heb ik de directie, individuele medewerkers en diverse focusgroepen betrokken om bewustwording en betrokkenheid binnen de organisatie te vergroten. Het doel: een werkbare strategie voor zowel interne als externe communicatie.
Mijn rol? Het opstellen van strategische kaders, het ontwerpen van een plan en het fungeren als sparringpartner voor interne en externe stakeholders. Alles met een frisse blik en een pragmatische aanpak.

Eenduidigheid en een duurzame basis

Het resultaat? Een heldere en uniforme communicatie- en marketingstrategie. De basis is stevig geïmplementeerd en er ligt een toekomstbestendig plan dat zowel intern als extern bruikbaar is.

Referentie 

“Het was fijn om tijdens dit traject samen te werken met Isla. Dankzij haar frisse blik, doortastendheid en heldere plan had ik alle handvatten om de strategie te vertalen naar een praktische communicatiestructuur, eenduidig verhaal en content. Een stevige basis waar Urtica de Vijfsprong echt mee vooruit kan”.
Debby Nijenhuis – Nijenhuis Communicatie

ONTDEK WAT JOU EN JE BEDRIJF VERDER HELPT

Urtica de Vijfsprong koos voor een maatwerktraject voor interne en externe communicatie. Perfect voor organisaties die verder willen professionaliseren en de communicatie willen integreren in hun herpositionering.

Benieuwd naar wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen met een maatwerktraject?