Up to date blijven van de laatste blogs? Aanmelden
Frisse Blik inspiratie: ken je doelgroep
KEN JE DOELGROEP: Voor wie werk jij het liefst?
"Ik werk graag met daadkrachtige en groeiende MKB-ondernemers die vanuit visie hun business willen runnen, zodat zij nog beter op hun klanten aansluiten en hun doelen bereiken."
Frisse Blik inspiratie: strategie als competentie
STRATEGIE ALS COMPETENTIE, onmisbaar in deze tijd van transitie
Onlangs las ik een artikel dat kopte dat onzekerheid de bestaansreden is van strategie. Want, als er geen onzekerheid is heb je geen strategie nodig maar een plan.
Frisse Blik in ondernemersblad regiolokaal
FRISSE BLIK IN REGIOLOKAAL: MARKETINGSTRATEGIE BEGINT BIJ DE KERN
"Bedrijven helpen om vanuit hun kern hun business te runnen. Dat is hoe Isla Sint-Bouwman haar werk als marketingconsultant en eigenaar van Frisse Blik marketingadvies in één zin samenvat. Haar klanten zijn altijd bedrijven met de ambitie om te groeien. Ondernemers die willen doorontwikkelen, op zoek zijn naar nieuwe markten en meer zichtbaarheid. Lees het hele interview...
Frisse Blik inspiratie: goede strategie kost tijd
EEN GOEDE STRATEGIE KOST TIJD
"Het werkt niet" of "We zien te weinig resultaat". Dit zijn zo maar een paar uitspraken die voorbijkomen als organisaties aan de slag gaan met een nieuwe strategie. Maar dat je nog niet direct resultaat ziet is lastig. We werken aan een lange termijnplan, een strategie, en dat heeft nou eenmaal wat langer nodig dan een snelle betaalde marketingcampagne.
Frisse blik blog: Vertrouwen als belangrijkste kernwaarde
VERTROUWEN: De belangrijkste kernwaarde die elk bedrijf zou moeten hebben
Wat komt te voet en gaat te paard? Juist ja, vertrouwen.
Vertrouwen is toch wel de belangrijkste kernwaarde die elk zichzelf respecterend bedrijf zou moeten omarmen. Het is de kernwaarde die je niet expliciet op je website hoeft te vernoemen, liever niet zelfs. Ik ga er namelijk vanuit dat de fundering van je bedrijf dat vertrouwen is. Dat je op basis van die fundering je business runt. Toch is vertrouwen niet voor ieder bedrijf vanzelfsprekend. Dat ligt aan de branche die als onbetrouwbaar ervaren wordt, of juist reputatieschade heeft opgelopen. Wat meer voor de hand ligt, is dat de dienstverlening te wensen over laat. Weet jij al wat je kan doen aan het opbouwen van vertrouwen in jouw business?