Frisse Blik in ondernemersmagazine Rijssen-Holten
Frisse blik in Ondernemersmagazine: de kracht van een nieuw perspectief
Soms heb je gewoon een frisse blik nodig’. Dat blijkt uit de reacties die ik van ondernemers ontvang als ze me bellen met een vraagstuk op het gebied van marketing of positionering. Zelf zit je als ondernemer al snel in je eigen spoor en blijkt het vaak lastig de ‘kaders’ van het bedrijf los te laten.
Frisse Blik in New Business Radio over herpositionering
frisse blik in radionprogramma business open 3.0: over uitblinken in marketing en sales
Isla Sint-Bouwman is voor New Business Radio geinterviewd door Roelof Meijer in Business Open 3.0. Tijdens dit interview gaat zij dieper in op waarom een frisse blik cruciaal is voor een herpositionering bij bedrijven.
Frisse Blik blog: herpositionering
De kunst van herpositionering: een noodzakelijke stap voor groeiende bedrijven
Als bedrijfseigenaar heb je een opwindende reis doorgemaakt. Je hebt met volharding en visie een bedrijf opgebouwd dat groeit en bloeit. Maar zelfs succesvolle bedrijven kunnen op een punt komen waarop ze zich moeten herpositioneren. Herpositionering is een cruciale strategische zet die je bedrijf kan helpen om zich aan te passen aan veranderende marktomstandigheden, nieuwe concurrentie, en evoluerende klantverwachtingen. In dit blog ga ik dieper in op de aanleiding voor een herpositionering van een groeiend bedrijf en bied ik waardevol marketingadvies om dit proces succesvol te doorlopen.
Frisse Blik blog: de voordelen van een multipotentiële marketeer
Waar leg jij de focus op?
Mensen die mij beter leren kennen weten dat ik veel functies heb gehad in mijn leven, zeker 15 sporten actief heb beoefend en evenzoveel hobby's heb. Houd ik dan niet goed de focus? Ben ik geen doorzetter? Of vind ik teveel dingen leuk? Nee, het blijkt dat ik gewoon veel weg heb van een multipotentialist.
Frisse Blik inspiratie: 5 belangrijke tips voor een authentieke marktpositie
claim een authentieke marktpositie: 5 belangrijke tips
Om succesvol te zijn in jouw branche, is een authentieke marktpositie cruciaal. Daarnaast is een heldere marketingstrategie met een concreet plan van aanpak ook onmisbaar. Deze plannen helpen je om scherp te krijgen wat je wilt bereiken en op welke termijn. Tel daarbij een goed beeld van je doelgroep op en je hebt een succesvolle marketing met als resultaat meer business.