Frisse Blik inspiratie: 3 tips voor jouw doelen
3 tips voor jouw doelen
Een klant van mij heeft een duidelijke doelgroep voor ogen, weet wat zijn missie en visie zijn en welke ambitie hij heeft met het bedrijf. Toch komt het voor dat hij zich laat verleiden om een andere klant aan te nemen, en dat hij keuzes maakt die niet passen bij de lijn van de ambitie.
Hoe zorg jij ervoor dat je jouw doel niet uit het oog verliest? Ik geef je gaag 3 tips.
Frisse Blik blog: De essentie van een goede strategie
De essentie van een goede strategie
In de wereld van marketing binnen het ondernemerschap wordt vaak gesproken over het belang van strategie. Maar wat is strategie eigenlijk? En wat maakt een strategie goede? Door te leren de juiste keuzes te maken ontwikkel je een strategie die werkt voor jou en je bedrijf.
Frisse Blik blog: Strategisch advies met een frisse blik
Strategisch advies met een frisse blik: waarom het belangrijk is voor jouw organisatie
In een snel veranderende wereld is het belangrijk om regelmatig een frisse blik op uw organisatie te werpen. Een strategisch advies met een frisse blik kan jou helpen om je doelstellingen te bereiken en groei te realiseren. Maar wat is een strategisch advies precies en hoe kan het jouw organisatie helpen?
Frisse Blik inspiratie: de uitdagingen van een marketingteam
Marketingteam binnen een organisatie: de uitdagingen
Kunnen we nog steeds zeggen dat we in uitdagende tijden leven? Of is dit simpelweg het nieuwe normaal waar bedrijven moeten wennen aan onstuimige economische en sociale ontwikkelingen? Het lijkt erop dat meebewegen en proberen bij te blijven de enige optie is. Voor marketeers komt er echter een extra uitdaging bij. Zij ervaren niet alleen de voortdurend veranderende marktomstandigheden, maar moeten ook voorop lopen vanuit het vakgebied en deze ontwikkelingen kunnen begrijpen. Daarnaast hebben zij vaak te maken met een organisatie waar de leiding graag de richting bepaalt.
Frisse Blik inspiratie: herpositionering
wanneer is het tijd voor herpositionering
Herpositionering is een krachtige strategische stap die je kan helpen aan te passen en weer klaar te zijn voor de volgende fase van je bedrijf. Het stimuleert groei, laat je bedrijf ontwikkelen en zet de boel weer op scherp in de hele organisatie.