Frisse blik blog: navigeren naar succes
Navigeren naar succes: bouw een toekomstbestendige marketingstrategie voor jouw bedrijf
Klaar voor de toekomst en ondertussen in het hier en nu ondernemen. Dat is altijd al de grote uitdaging van bedrijven geweest. In deze tijd waarin veranderingen elkaar in steeds sneller tempo opvolgen is het crucialer dan ooit. De vraag is dan ook; hoe toekomstbestendig is jouw bedrijf?
Frisse Blik inspiratie : 7 tips voor goede marktpositie
Een goede marktpositie: 7 tips
Altijd al met de positionering van je bedrijf aan de slag willen gaan?
Pak dan onderstaande 7 tips mee voor een goede marktpositie.
Frisse blik blog: De kracht van het AIDA model
De kracht van het AIDA model
Het AIDA-marketingmodel is een krachtig hulpmiddel voor ondernemers en marketeers om hun doelgroep te bereiken en te overtuigen om een aankoop te doen. Het is echter niet het enige model dat klanten tot actie kan laten overgaan.
Frisse Blik blog: Top 5 meest gehoorde marketingprioriteiten
top 5 meest gehoorde marketingprioriteiten
Ik zet graag een aantal marketingprioriteiten voor je op een rij. Wat houden zij in? Wat doet het met je en hoe zorg je ervoor dat deze prioriteiten jou helpen jouw doelen te bereiken.
Frisse Blik inspiratie: de verschillen binnen positioneren
de verschillen bij positioneren
Hoe positioneer jij jouw bedrijf?
Positionering gaat niet alleen over verschillende marketingkanalen inzetten, of goede communicatie. Het gaat ook over branding. Over je stempel op jezelf en jouw bedrijf zetten, de juiste boodschap formuleren en naar buiten toe uitdragen. En dat is precies waarom dit een lastig onderwerp is voor veel ondernemers. Je hebt namelijk te maken met positionering, branding en marktpositionering. Deze elementen worden nog wel eens door elkaar gebruikt voor hetzelfde doel.