inspiratie voor positionering en strategie

Navigeren naar succes: bouw een toekomstbestendige marketingstrategie voor jouw bedrijf

Klaar voor de toekomst en ondertussen in het hier en nu ondernemen. Dat is altijd al de grote uitdaging van bedrijven geweest. In deze tijd waarin veranderingen elkaar in steeds sneller tempo opvolgen is het crucialer dan ooit. De vraag is dan ook; hoe toekomstbestendig is jouw bedrijf?

Een goede marktpositie: 7 tips 

7 tips goede marktpositie frisse blik

 

Altijd al met de positionering van je bedrijf aan de slag willen gaan?
Pak dan onderstaande 7 tips mee voor een goede marktpositie.

De kracht van het AIDA model

Het AIDA-marketingmodel is een krachtig hulpmiddel voor ondernemers en marketeers om hun doelgroep te bereiken en te overtuigen om een aankoop te doen. Het is echter niet het enige model dat klanten tot actie kan laten overgaan.

top 5 meest gehoorde marketingprioriteiten

Isla

Ik zet graag een aantal marketingprioriteiten voor je op een rij. Wat houden zij in? Wat doet het met je en hoe zorg je ervoor dat deze prioriteiten jou helpen jouw doelen te bereiken.

de verschillen bij positioneren

positionering de verschillen frisse blikHoe positioneer jij jouw bedrijf?

Positionering gaat niet alleen over verschillende marketingkanalen inzetten, of goede communicatie. Het gaat ook over branding. Over je stempel op jezelf en jouw bedrijf zetten, de juiste boodschap formuleren en naar buiten toe uitdragen. En dat is precies waarom dit een lastig onderwerp is voor veel ondernemers. Je hebt namelijk te maken met positionering, branding en marktpositionering. Deze elementen worden nog wel eens door elkaar gebruikt voor hetzelfde doel.

Isla Frisse Blik 9

Heb je vragen over bovenstaande onderwerpen? Of wil je een afspraak maken?

Meer blogs ontvangen? Meld je via onderstaande button aan en ontvang de blogs direct in jouw inbox.