Frisse Blik inspiratie: integrale marketingstrategie
INTEGRALE MARKETINGSTRATEGIE: DOOR DE BOMEN HET BOS ZIEN
Heb jij de fundering van jullie bedrijf al scherp staan? Dan zijn elementen als missie, visie, kernwaarden uitgewerkt en hebben jullie helder wie de doelgroep is en wat jullie onderscheidend vermogen is. En dan...
Frisse blik blog: authenticiteit
AUTHENTICITEIT de kracht van jezelf zijn als organisatie
In de wereld van strategische marketing draait alles om authenticiteit. Het is het toverwoord dat niet alleen van belang is in externe communicatie, maar ook intern, met name als we het hebben over bedrijfscultuur en welzijn. Authenticiteit is de sleutel tot succes, en dit geldt niet alleen voor individuen maar ook voor organisaties. In deze blog duik ik dieper in het belang van authenticiteit voor groeiende organisaties en hoe het de basis vormt voor effectieve communicatie, zowel intern als extern.
Frisse Blik in ondernemersmagazine Regiolokaal Zwolle
PORTRET REGIOLOKAAL : Isla Sint-Bouwman slaat brug tussen ondernemer en marketing
Je wilt als bedrijf een betere koers varen, nieuwe kansen pakken, lucratievere markten aanboren en verder groeien. Maar hoe? ‘Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg’, weet Isla Sint-Bouwman van Frisse Blik marketingadvies. Wil je wél veranderen, kansen pakken, én heb je een onderneming tot honderd werknemers, dan helpt ze je graag. ‘Ik help bedrijven met het scherper krijgen van hun visie, zodat ze vanuit die fundering heldere marketing kunnen bedrijven.’
Frisse Blik inspiratie: welke marketing aanpak werkt?
welke aanpak werkt?
Elk vraagstuk is anders, de aanpak per vraag dus ook. En toch zijn er overeenkomsten in de wijze waarop ik de maatwerktrajecten aanga met mijn klanten.
Frisse blik blog: het jaar van de draak
Het Jaar van de Draak: Kansen voor Groeiende MKB Ondernemers
In de Chinese astrologie staat 2024 in het teken van de draak, een symbool van kracht, succes en geluk. Voor groeiende ondernemers in het MKB biedt het Jaar van de Draak hét moment om hun bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. In deze blog verkennen we hoe doordachte marktpositionering, een integrale marketingstrategie en heldere communicatie de sleutel kunnen zijn tot groei en zichtbaarheid bij de doelgroep.