Frisse Blik in new business radio
FRISSE BLIK IN RADIOPROGRAMMA DE UITDAGING VAN NEW BUSINESS RADIO
Een ondernemer heeft geen problemen, wel uitdagingen. Uitdagingen die ontstaan door eigen fouten of missers, of uitdagingen die ontstaan door het wegvallen van de markt. Presentator Roelof Meijer en co-host Edo Boonstra spraken met Isla Sint-Bouwman van Frisse Blik marketingadvies en Roy Sijgers van Green Badger over hun valkuilen en successen in het ondernemerschap.
Frisse Blik inspiratie
KEN JE DOELGROEP: Voor wie werk jij het liefst?
"Ik werk graag met daadkrachtige en groeiende MKB-ondernemers die vanuit visie hun business willen runnen, zodat zij nog beter op hun klanten aansluiten en hun doelen bereiken."
Frisse Blik inspiratie
STRATEGIE ALS COMPETENTIE, onmisbaar in deze tijd van transitie
Onlangs las ik een artikel dat kopte dat onzekerheid de bestaansreden is van strategie. Want, als er geen onzekerheid is heb je geen strategie nodig maar een plan.
Frisse Blik in ondernemersblad regiolokaal
FRISSE BLIK IN REGIOLOKAAL: MARKETINGSTRATEGIE BEGINT BIJ DE KERN
"Bedrijven helpen om vanuit hun kern hun business te runnen. Dat is hoe Isla Sint-Bouwman haar werk als marketingconsultant en eigenaar van Frisse Blik marketingadvies in één zin samenvat. Haar klanten zijn altijd bedrijven met de ambitie om te groeien. Ondernemers die willen doorontwikkelen, op zoek zijn naar nieuwe markten en meer zichtbaarheid. Lees het hele interview...
Frisse Blik inspiratie
EEN GOEDE STRATEGIE KOST TIJD
"Het werkt niet" of "We zien te weinig resultaat". Dit zijn zo maar een paar uitspraken die voorbijkomen als organisaties aan de slag gaan met een nieuwe strategie. Maar dat je nog niet direct resultaat ziet is lastig. We werken aan een lange termijnplan, een strategie, en dat heeft nou eenmaal wat langer nodig dan een snelle betaalde marketingcampagne.