Up to date blijven van de laatste blogs? Aanmelden
Frisse Blik in ondernemersmagazine Regiolokaal Zwolle
PORTRET REGIOLOKAAL : Isla Sint-Bouwman slaat brug tussen ondernemer en marketing
Je wilt als bedrijf een betere koers varen, nieuwe kansen pakken, lucratievere markten aanboren en verder groeien. Maar hoe? ‘Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg’, weet Isla Sint-Bouwman van Frisse Blik marketingadvies. Wil je wél veranderen, kansen pakken, én heb je een onderneming tot honderd werknemers, dan helpt ze je graag. ‘Ik help bedrijven met het scherper krijgen van hun visie, zodat ze vanuit die fundering heldere marketing kunnen bedrijven.’

Frisse Blik inspiratie: welke marketing aanpak werkt?
welke aanpak werkt?
Elk vraagstuk is anders, de aanpak per vraag dus ook. En toch zijn er overeenkomsten in de wijze waarop ik de maatwerktrajecten aanga met mijn klanten.
Frisse blik blog: het jaar van de draak
Het Jaar van de Draak: Kansen voor Groeiende MKB Ondernemers
In de Chinese astrologie staat 2024 in het teken van de draak, een symbool van kracht, succes en geluk. Voor groeiende ondernemers in het MKB biedt het Jaar van de Draak hét moment om hun bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. In deze blog verkennen we hoe doordachte marktpositionering, een integrale marketingstrategie en heldere communicatie de sleutel kunnen zijn tot groei en zichtbaarheid bij de doelgroep.
Frisse Blik marketingadvies in De Pen van MKB Deventer
Het gezicht achter Frisse Blik marketingadvies
Wist jij al dat Isla Sint-Bouwman, oprichter van Frisse Blik marketingadvies, zich het liefst laat inspireren door de natuur en hoe mensen in het leven staan? Of dat zij vroeger eigenlijk interieurarchitect wilde worden?
MKB Deventer pakte de pen op om het gezicht achter Frisse Blik te leren kennen.
Frisse Blik inspiratie: het belang van congruentie
het belang van congruentie
Congruentie, een ander woord voor overeenstemming in de Nederlandse taal. Dit thema kan je zeker doorvoeren naar marketing. Juist die overeenstemming is belangrijk als je als bedrijf aantrekkelijk wilt worden voor toekomstige klanten.